A 2021-es év sok szempontból más lesz, mint a 2020-as volt. Persze az nagyon egyéni, hogy a külső körülményeket ki hogyan éli meg és milyen reakciókat ad rá. De hatásaiban ez az év egészen más hozzáállást fog követelni tőlünk, mint az előző.

Vizsgáljuk meg akkor több oldalról is megközelítve, hogy mi várhat ránk 2021-ben?

Ehhez segítségül hívjuk a Numerológia, a Védikus asztrológia és a Tarot tudástárát.

A Numerológia szempontjából most egy 5-ös évünk van. (2+0+2+1=5).

Ez egészen más energiájú év, mint az előző, ami 4-es volt.

A 4-es év minőségét inkább a keretek, a fegyelmezettség, a beszűkülés, a biztonság érzet megteremtése határozza meg. Erre kaptuk gyakorlópályának a pandémiás helyzetet.

Abban voltunk próbára téve, hogy:

• milyen módon tudunk kilépni a berögzültségeinkből,
  • tudunk-e a megoldásokra fókuszálni, a szenvedés tudat helyett
  • mennyire vagyunk képesek fegyelmezetten alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez
  • alkalmasak vagyunk-e gyakorlatiasan kezelni ezt a szokatlan helyzetet, a pánikolás helyett a pozitív eredményre koncentrálva.

A 4-es éveket általában nehéznek érezzük, mert sok munkát hoznak és mert a biztonságérzet van megkérdőjelezve, ami mindenki számára egy alapvető létszükséglet.

Ennek az évnek vége már és jó hír, hogy az 5-ös év mindig hoz egyfajta felfrissülést. Mert ide a mozgalmasság, vibrálás, nagy intenzitás kapcsolódik.

Ez azt jelenti, hogy jöhetnek váratlan fordulatok, kiszámíthatatlan változások. De bármennyire is kilátástalannak érezzük a helyzetet a jelen pillanatból szemlélve, ezek fordulópontok lehetnek az életünkben.

Mi a jó ebben nekünk?

Az, hogy minden fordulópont magában hordozza a megújulás lehetőségét. Vagyis azt, hogy valami jobb jön, mint ami eddig volt.

Bízhatunk abban, hogy most ezek a változások, átalakulások jóindulattal jönnek az életünkbe. Még akkor is, ha  úgy érezzük, ehhez egy nehéz eseményen keresztül kellett eljutnunk.

De gondolj csak bele abba, szeretnél feljutni egy magas hegy tetejére, mert onnan pazar kilátás nyílik a tájra. Ahhoz hogy feljuss, meg kell másznod a hegyet. És lehet az út nem lesz könnyű. Lehet, azt érzed, nem bírod tovább, elfáradtál, kimelegedtél, alig kapsz már levegőt.  Lehet változtatsz a tempódon, lehet leülsz kicsit, lehet könnyítesz a hátizsákodon, lehet segítséget kérsz, lehet felveszel egy fabotot a földről és azzal mész tovább. Mindegy hogy, de meg akarod oldani, mert fel akarsz jutni a hegy tetejére és látni akarod az ott megnyíló szépséget.

Ez az év arról is szól, hogy a változások, amiken keresztül mentünk az előző évben, most hozhatják meg a gyümölcsüket. Persze csak akkor, ha erre vagyunk nyitottak és ezt várjuk el.

Ehhez most az fog bennünk kibontakozni, hogy mi jelenti az igazságot számunkra, ami a saját belső hitünk szerinti.

Az előző példánál maradva: lehet, azt mondja a párod, nem fogsz tudni felmenni a hegyre, mert nem vagy elég jó kondiban egy ilyen nagy túrához. Ez az ő igazsága és az ő belső hite szerinti meglátás. De a tiéd lehet az, hogy márpedig én ott leszek a hegytetőn, még ha ha kifáradok is vagy több időbe telik. Ez pedig a te igazságod, a te belső hited szerinti elképzelés.

Tehát amit az elmúlt időszakban megtapasztaltunk és megtanultunk magunkról, most annak az eredményeit arathatjuk le.

Ez az év kedvező lehet abból a szempontból is, hogy meghozhatja azt a változást, –  amint felismered a saját igazságodat – hogy kiszabadulhatsz a „börtönödből”. Vagyis a szabadságod kulcsát tartod most a kezedben, azzal, ha nem hazudsz magadnak tovább.

Ha például régóta egy unalmas, kihűlt vagy épp feszültségekkel teli kapcsolatban élsz. A karanténos időszak több összezártságot hozott. Vagy megoldod a konfliktusokat vagy maradsz a kapcsolatod börtönében. Nincs tovább menekülés, nincs önámítás, hogy majd jobb lesz valahogy.

Hiszen az előző 4-es év azzal szembesített, hogy a kereteink között mit kell megoldanunk.

És ha ezzel szembe nézünk, akkor jöhet a várva várt szabadság. Ami nem csak azt jelenti, hogy kilépek a kapcsolatból és jöhet a „buli, Fanta, nők” életérzés. Hanem azt, hogy megértem, hogy  akkor lehetek igazán szabad, ha megfelelések, elfojtások nélkül önmagam lehetek, hazugságok és álcák nélkül.

Tehát ez az év támogató lehet abban, hogy ha felismerjük a saját valóságunk igazságát, hogy mi is a valódi érték az életünkben, amiben hinni tudunk, akkor lehetünk igazán szabadok.

Ez az év elhozhatja azt, hogy szerencsésnek érezzük magunkat, mert a változások révén megélhetjük a kapcsolatainkat, élethelyzeteinket örömforrásként és nem szenvedésként, kínlódásként.

De ez nem fog magától az ölünkbe hullani. Ezért bizony tenni kell, felelősségvállalással, sok magunkkal való szembenézéssel, önismerettel.

A Tarot kártya is megerősít ebben. A Tarotban az 5-ös a Főpap lapja. Ő a belső vezetőnket szimbolizálja, aki a belső bölcsességével segít az utunkon maradni.

Tehát ez azt üzeni számunkra, hogy támogatva vagyunk most abban, hogy rátaláljunk a belső hangunkra, aki a helyes útmutatást adja meg nekünk a megérzéseink, belső tudásunk által.

És itt meg is érkeztünk az előbb leírtakhoz, vagyis hogy a saját belső igazságunk felfedezésére van most lehetőségünk, ahelyett hogy mások igazságát, látásmódját követnénk.

Hát milyen óriási szabadság ez, ugye? Van ennél nagyobb?

A védikus asztrológia szintén megerősíti ezt a fejlődési irányt az életünkben. Persze, csak ha ezt választjuk és nem a megrekedést a rosszban, a visszahúzóban.

Az asztrológiában az 5-ös ház szimbolikus jelentése szól a tehetségeink, az életörömünk, a pozitív karmánk kibontakoztatásáról.

Ezt most a tranzit bolygók is támogatják.

A Jupiter-Szaturnusz-Plutó együttállás arra ösztönöz, hogy minden, amiben gyökeresen át kell alakulnunk, az most elkerülhetetlen lesz. És ehhez olyan helyzeteket kaphatunk, ami abba az irányba visz, hogy ne akarjunk elmenekülni a problémák elől, hanem vállaljuk a felelősséget azért, ami mellett szeretnénk elköteleződni.

A Kosba lépett Mars az Uránusszal együtt pedig ad ehhez egy lökést, aktivitás, cselekvő erő formájában, ami hatalmas erejű lehet. Előfordulhat, hogy lesz aki ezt túl soknak fogja érezni, és azt éli meg, hogy felborult és kimozdult a világa a helyéről.

De ez az átrendeződés kollektív és egyéni szinten is azt szolgálja, hogy lépjünk ki a hazugságainkból, az önámításból, nézzünk szembe a belső igazságainkkal és merjünk változtatni azért, hogy a valódi szabadságban élhessünk.

Irány tehát a saját igazságunk felfedezése, hogy végre igazán szabadok lehessünk attól, ami nem a miénk!

Ha pedig segítségre lenne szükséged ehhez, várlak egyéni konzultációra!